ترجمه اهنگ{I’m sorry}از{cnblue}

عاشقان همیشگی کره

 

(It’’s over I’m sorry)
(Do it do it do it now do it do it do it now)
(Do it do it do it now do it do it do it now)

Mworago nan ne mal moreugesseo
Na sirtaneun ne mareul moreugesseo
Wanjeonhi michyeosseo jeongsincharyeo michyeosseo
R u crazy (r u crazy)
Gandago seulpeun cheok yeongi malgo
Tteonandago pinggyedo geuman malhae
Wanjeonhi michyeosseo jeongsincharyeo michyeosseo
R u crazy (i’m really want you to get away)

Ne majimak mareun geu chagaun mareun
I’m sorry (I’m sorry) I’m sorry (I’m sorry)
Saranghandadeoni nabakke eopdadeoni
Oh geureoko geureon geojitmariya
Ne ibyeorui mareun geu dangdanghan mareun
I’m sorry (I’m sorry) you tell me sorry (you tell me sorry)
Moduga byeonhaedo neomaneun aniran mal
Oh nuguna malhaneun geureon ppeonhan marilppuniya

Ppeonppeonhan neoui han madi
Utgineun neoui han madi (I’m sorry I’m sorry)
Jjajeungnan neoui han madi hwaga nan neoui han madi
Oh oh back to me i’m so crazy

Narago neoege jeonbuda jun nayeonneunde gapjagi tteonandago
Wanjeonhi michyeosseo jeongsincharyeo michyeosseo
R u crazy (r u crazy)
Garago maeum da tteonan saram
Bonaendago deo isang japji anha
Wanjeonhi michyeosseo jeongsincharyeo michyeosseo
R u crazy (i’m really want you to get away)

Ne majimak mareun geu chagaun mareun
I’m sorry (I’m sorry) I’m sorry (I’m sorry)
Saranghandadeoni nabakke eopdadeoni
Oh geureoko geureon geojitmariya
Ne ibyeorui mareun geu dangdanghan mareun
I’m sorry (I’m sorry) you tell me sorry (you tell me sorry)
Moduga byeonhaedo neomaneun aniran mal
Oh nuguna malhaneun geureon ppeonhan maril ppuniya

Ppeonppeonhan neoui han madi
Utgineun neoui han madi (I’m sorry I’m sorry)
Jjajeungnan neoui han madi hwaga nan neoui han madi
Oh oh back to me i’m so crazy

Ne mare naega tto muneojyeo ne mare haneuldo muneojyeo
Angmong gateun ne mal deutgi sirheo jebal oh no no

Nae gwitgae ullin nae gaseume bakhin
I’m sorry (I’m sorry) I’m sorry (I’m sorry)
Saranghaji malgeol maeum jujina malgeol
Oh ireoke naman apeujanha
Nae du nuneul jeoksin nae simjange bakhin
I’m sorry (I’m sorry) you tell me sorry (you tell me sorry)
Dasineun an hallae jugeodo nan an hallae
Oh neoege swiwotdeon geureon heunhan sarang ttawi

Janinhan neoui han madi
Naengjeonghan neoui han madi (i ’m sorry i ’m sorry)
Sangcheo nan neoui han madi sseudi sseun neoui han madi
Oh oh back to me i’m so crazy

 

 

من متاسفم

چی گفتی؟من تو رو درک نمی کنم

من نمیفهمم وقتی به تو میگه ک منو دوست نداره

و شما به طور کاملا دیوانه از ان ضربه محکمی خوردید

شما دیوانه ای

وایسا اقدام غمگین که شمارا ترک میکند جلوگیری از دادن بهانه م شمارا ترک نکند

شما به طور کاملا دیوانه از ان ضربه محکمی خوردید

شما دیوانه ای

شما و اخرین حرف،این کلمات واقعا سرد بود

من متاسفم من متاسفم

تو گفتی من دوست داشتم،می گفتی من تنها برای تو هستم اه اما...

همه انها دروغ بود

کلمات شما از وداع،کلمات جسورانه خود بودند

متاسفم....به من بگو متاسفی

گفتی اگه همه تغییر کنند،تو تغییر نمیکنی

اه اما انها کلمات ساده ای بود که هرکسی میتواند بگوید،بود

کلمات تو،کلمات مسخره تو

متاسفم متاسفم

این کلمات تو منو ازار میدادو با عث خشم من میشد

اوه اوه برگرد پیشم من خیلی دیوانه ام

این من بودم این من بودم که همه چیز را به تو دادم،اما تو یهو....

منو ترک کردی

تو به طور کاملا دیوانه از ان ضربه محکمی خوردم

تو دیوانه ای

فقط منو ترک کردی،قلب تو در سمت چپ من بود،من به تو اجازه دادم بری،من نمیخواهم

چشمت دنبال کس دیگری باشه

تو به طور کاملا دیوانه از ان ضربه محکمی خوردم

تو دیوانه ای

شما و اخرین حرف،این کلمات واقعا سرد بود

متاسفم متاسفم

تو گفتی من دوست داشتم،می گفتی من تنها برای تو هستم اه اما...

همه انها دروغ بود

کلمات شما از وداع،کلمات جسورانه خود بودند

متاسفم....به من بگو متاسفی

گفتی اگه همه تغییر کنند،تو تغییر نمیکنی

اه اما انها کلمات ساده ای بود که هرکسی میتواند بگوید،بود

کلمات تو،کلمات مسخره تو

متاسفم متاسفم

این کلمات تو منو ازار میدادو با عث خشم من میشد

اوه اوه برگرد پیشم من خیلی دیوانه ام

من یک بار دیگر شکستم در کلمات تو

همچینین اسمان میگیرند کلما خودرا

کلمات تو مانند یک کابوس است

من نمیخوام انرا بشنوم لطفا...اه نه نه

کلماتت در گوش من زنگ میزنن،کلماتت مانند میخو در قلبم فرو میرود

متاسفم متاسفم

من باید تورو دوست داشته باشم،باید به تو دل بدم

اوه من تنها کسی هستم ک به من صدمه زدی

این کلمات است ک چشمان منو خیس کرده،کلمات است ک در قلب من مانند میخ فرو رفته

متاسفم....به من بگو ک متاسفی

من نمیخواهم دوباره این کار را دوباره انام بدم،من دیگر این کار را نمیکنم حتی در لحظه مرگم

اه این عشق است ک برای تو خیلی اسان بود

کلمات بی رحمانه تو،کلمات سرد تو(متاسفم متاسفم)

این کلمات به جای زخم شده

اوه اوه برگرد پیشم من خیلی دیوانه ام!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ چهار شنبه 7 تير 1394برچسب:, ساعت 14:46 توسط naznazi